Zdrowie i relaks

W 2022 roku nasza organizacja zrealizowała przedsięwzięcie edukacyjno-promocyjne pn.: „Warzywa I Owoce Dają Super Moce”. Głównymi założeniami działań była edukacja młodzieży i dzieci co do właściwych nawyków żywieniowych. Przedsięwzięcie zostało przeprowadzone podczas letniego wypoczynku organizowanego przez Związek dla uczestników kolonii letnich, a także uczestników pikników rodzinnych w miejscowościach: Władysławowo, Biały…
/aCzego nie może zabraknąć w diecie dziecka w okresie jesienno-zimowym? Ryb, oczywiście! Są one źródłem cennych składników odżywczych, a także niezbędnych kwasów Omega-3, które wpływają na prawidłowe funkcjonowanie mózgu i wzmocnienie odporności.
Nie daj się nabić w marketingową „eko” butelkę!. „Zdrową żywność”, produkty „eko”, „bio” i „organic” znajdziemy już nie tylko w sklepach wielkopowierzchniowych czy internetowych, ale także u osiedlowych sprzedawców, w kioskach, na spożywczych bazarach czy stacjach benzynowych. Ale czy wszystko, co kryje się pod tymi nazwami, naprawdę jest ekologiczne?
Osy mogą być prawdziwym utrapieniem w trakcie spożywania posiłków na świeżym powietrzu. Koniec wakacji, a sezon na osy dopiero się rozpoczyna! Jak się przed nimi ochronić?
Kasze to uniwersalny produkt, który można wykorzystać w każdym posiłku. Są niskoprzetworzone, nie zawierają konserwantów, barwników i innych dodatków, co sprawia, że posiłki z nimi są wyjątkowo zdrowe i odżywcze. Z badania przeprowadzonego w ramach VII edycji kampanii „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień” wynika,…
Najczęściej sięgamy po regionalne warzywa i owoce, nabiał oraz lokalne wędliny. Zaledwie dla 17% Polaków pochodzenie produktów nie ma znaczenia. 
17 czerwca obchodziliśmy Światowy Dzień Walki z Pustynnieniem i Suszą. Czy spotykasz się z opiniami, że domowe sposoby na oszczędzanie wody niczego nie zmienią?
Polska znajduje się w drugiej dziesiątce w Europie pod względem wielkości sprzedaży produktów bio. Szansą na dalszy rozwój krajowego rynku żywności eko może być pokolenie osób urodzonych po 1995 r. (generacja Z), dla których sposób wytwarzania produktów i troska o planetę są wysoko w hierarchii wartości.
Strona 2 z 34

Nasze tytuły:

  • portal informacyjny: zycierolnika.pl
  • kwartalnik: " Życie Rolnika Magazyn Polski" 
Do
góry
Używamy plików cookie żeby usprawnić działanie naszej strony. Pozostając na naszej stronie, wyrażasz na to zgodę. More details…