Rośliny

„Budujemy populację owadów zapylających” to nowa odsłona w 2021 r. popularnej kampanii Sumi Agro Poland. W jej ramach firma przygotowała m.in. 1100 specjalnych zestawów, składających się z domku dla murarki ogrodowej oraz kokonów tego pożytecznego zapylacza.
Kończy się zima. To ostatni moment, by przyjrzeć się oziminom i podjąć ostateczną decyzję co do wyboru wiosennego systemu nawożenia azotem.
Na rynku insektycydów dokonuje się właśnie ogromna zmiana. Po wycofaniu kolejnych substancji aktywnych pula dostępnych preparatów została znacząco ograniczona, a rolnicy będą musieli całkowicie zmienić sposób prowadzenia ochrony upraw przed szkodnikami.
Początek roku to czas ofensywy marketingowej klubów, sponsorów oraz zawodników żużlowych. Po podsumowaniu dość ciekawego, a zarazem trudnego i nieprzewidywalnego roku 2020 oraz ustaleniu planów na nowy sezon, firma Syngenta Polska oraz Mirosław Jabłoński postanowili kontynuować współpracę sponsoringową w 2021 roku.
W 2020 roku udziały CIECH Sarzyna, największego polskiego producenta środków ochrony roślin, w krajowym rynku wzrosły do 6,1 proc., z 4,8 proc. rok wcześniej.
 Przyjęta przez Komisję Europejską Strategia „Od pola do stołu” zakłada ograniczenie do 2030 r. stosowania środków ochrony roślin i ryzyka związanego z ich aplikacją o 50%.
Corteva Agriscience i Dadelos Agrosolutions, spółka należąca do grupy Ajinomoto, ogłosiły podpisanie umowy w zakresie opracowywania, badania i sprzedaży biostymulatorów dla rolników na całym świecie.
Jesienią rośliny rzepaku ozimego były w dobrej kondycji. Zdążyły uformować rozetę złożoną z 8-10 liści, wytworzyły korzeń długości 20-25 cm i szyjkę korzeniową o grubości przekraczającej 10 mm.
Strona 10 z 125

Nasze tytuły:

  • portal informacyjny: zycierolnika.pl
  • kwartalnik: " Życie Rolnika Magazyn Polski" 
Do
góry
Używamy plików cookie żeby usprawnić działanie naszej strony. Pozostając na naszej stronie, wyrażasz na to zgodę. More details…